Mobile menu

COI

15 стратегій для мобільної реклами на сучасному цифровому ринку

Три чверті американців має смартфони, тому не дивно, що бренди докладають максимум зусиль, щоб їхня реклама досягла аудиторії через мобільні пристрої. За інформацією Wall Street Journal, більш ніж половина всієї цифрової реклами зараз у мобільному форматі: маркетологи витратили 36,6 мільярда доларів на рекламу для мобільних пристроїв у 2016 році, що на 77 % більше, ніж у 2015. Якщо ваш бізнес ще не виводить в пріоритет стратегії мобільного маркетингу, зараз найбільш влучний час, щоб почати це робити.

Нижче п’ятнадцять членів Ради Forbes діляться своїми найкращими порадами, що допоможуть вам влитися в цю хвилю реклами.

     1. Менше тексту — більше зображень

Google винагороджує веб-сайти з прискореними мобільними сторінками, розміщуючи їх вище в пошуковій системі. Ці сторінки мають мінімум тексту, величезні заголовки, зрозумілі зображення та прості в користуванні. Facebook не дозволяє рекламувати пости, у яких є велика кількість букв. Візуалізація — основний ключ до успішної конверсії. Келлі Самюель, «Куод Медіа» (Kelly Samuel, Qode Media)

     2. Виділіть перші три секунди

У мобільному світі маркетологи повинні розробити свої повідомлення так, щоб вони підходили під визначення «швидкого читва». Більшість людей оцінюють інформацію за декілька секунд і довго не затримуються на одному повідомленні, якщо їх у ньому нічого не привабило. Тому рекламодавці повинні максимізувати пріоритетність перших трьох секунд, щоб їхні гроші запрацювали. Кілі Тейлор, «Каталіст» (Kieley Taylor, Catalyst)

     3. Вийдіть за межі

Мати просто адаптивний веб-сайт недостатньо. Переконайтеся, що ваш сайт оптимізований для мобільних пристроїв, бо це допоможе підняти показник переходів, а отже швидше виправдає інвестиції. Можливо, вам доведеться частково відсіяти матеріал вашого сайту, натомість замінивши його більш дружнім до мобільних пристроїв контентом. Якщо ви просто припасували все на маленький екран, це ще не означає, що ваш сайт готовий стати мобільним. Кайл Мані, ОВДТ (Kyle Mani, OWDT)

     4. Будьте влучними

Враховуючи, що в основному ваша реклама буде попадатися людям, коли вони на роботі, керувати механізмом, за яким ви розміщуєте свою рекламу, повинні особливості розташування та способи впливу (робота чи розваги). Відкиньте підхід, який диктують ЗМІ, адже ваші клієнти можуть бути де завгодно — в дорозі, у потязі чи в туалеті — і мобільна реклама їх досягне. Використайте це на свою користь. Кевін Плановскі, «Верт» (Kevin Planovsky, Vert )

     5. Навчайтеся

У всесвітній мережі є стільки цифрових ресурсів, що для досягнення бажаного результату просто необхідно добре розібратися в темі. Не дайте розробникам ввести себе в оману, сліпо дослухаючись до їхніх порад. Ознайомтеся з можливими варіантами реклами та протестуйте їх. Таргетинг у соціальних мережах є найбільш точним у світі цифрової реклами. Очікується, що Google і Facebook скоро будуть отримувати 73 % з кожного «рекламного» долара за клік. Шон Аллен, «Твелв Трі Медіа» (Sean Allen, Twelve Three Media)

     6. Зосередьтеся на відео

Youtube та інші соціальні мережі надають користувачам доступ до разючої кількості відео, які щодня поглинаються юзерами з блискавичною швидкістю. А оскільки більшість користувачів вищезазначених мереж сидять в інтернеті  через свої смартфони, то логічно мати відеостратегію, яка б допомогла захопити їхню увагу. Радомір Баста, «Фор Дотс» (Radomir Basta, Four Dots)

     7. Зверніть увагу на Google Analytics

Перше, що повинні зробити рекламодавці, — це проаналізувати свої дані з Google Analytics, щоб зрозуміти, звідки до них приходять клієнти, та створити стратегію, яка б охоплювала ці джерела. Найімовірніше, серед них будуть соціальні мережі, Google AdWords та спонсорський контент на сайтах. Лора Кол, «Вівіал» (Laura Cole, Vivial)

     8. Дорогу соціальним мережам!

Соціальні мережі — чудесна причина, щоб перейти на мобільні пристрої, адже вся магія відбувається саме на телефонах. Пріоритизація мобільної версії тягне за собою урахування формату (вертикальний чи горизонтальний) та використання різноманітних інновацій (Facebook 360). Венера Томсон, «Конілл» (Verena Thompson, Conill)

     9. Збільште швидкість завантаження сайту

Все, що є онлайн, має бути швидким. На мобільних телефонах деякі користувачі мають невелику пропускну здатність, інші — обмежені в часі, тому веб-сайти повинні завантажуватися швидко. Якщо ваш надто довго «розмірковує» перед тим, як запрацювати, то, мабуть, настав час його оновити. Також варто вивести найбільш важливу для користувача інформацію на передній план, не примушуйте його її «викопувати»! Пітер Бойд, «Пейпер Стрін Веб Дизайн» (Peter Boyd, PaperStreet Web Design)

     10. Обирайте найкраще

Зробіть свій контент таким, щоб його було просто оптимізувати і під мобільних користувачів, і під десктопну версію. Наприклад, якщо мова йде про відео на Facebook, переконайтеся, що воно швидко сприймається, має ключові моменти протягом перших трьох секунд, що допоможе максимально збільшити кількість переглядів серед нестримного потоку інших новин. Тому використовуйте найкращі можливості, що дає вам ваша система, коли запускаєте рекламу. Джонні Вон, «Операм» (Johnny Wong, Operam)

     11. Пристосуйтеся до нових властивостей телефонів

Телефон це не лише інший пристрій, це — окремий користувацький досвід. Люди вже звикли використовувати свої телефони для пошуку необхідних речей, подій та заходів відповідно до часу та місця. Тому залишіть у минулому рекламні банери та починайте думати про цифрову рекламу. Дава Гутміллер, «Нойз 13» (Dava Guthmiller, Noise 13)

     12. Знайте, хто ваш клієнт

Пізнайте свого клієнта, зрозумійте, що змушує його обирати. Вивчіть, що змушує його шукати, а що — купувати. Мета — вловити той момент, коли виникає потреба в мобільному пошуку. Щойно ви це зробите — можна починати створення продуманої стратегії, яка допоможе охопити нових клієнтів. Бернадетта Колман, «Едвайс Локал» (Bernadette Coleman, Advice Local)

     13. Розумійте, в якій ситуації знаходиться користувач, та особливо його розташування

Потреби мобільних користувачів відрізняються від потреб людей, що користуються ПК або ноутбуками. Розуміти їх критично необхідно, якщо ви хочете виділитися. Контекстуальний таргетинг, геофестинг, посилання на довколишню ситуацію, наприклад, погоду, час доби, —  це потужні засоби для привернення уваги власників мобільних телефонів. Простіше кажучи, намір людини визначається тим, коли і де вона знаходиться. Гі Тсакалакіс, «АтторніСінк» (Gyi Tsakalakis, AttorneySync)

     14. Перейдіть від застосунків до мобільного інтернету та месседжингу

Встановлення застосунків зросло лише на 6 % у 2016 році й усе більше з них доживають свого віку в темних закутках мобільних магазинів. Маркетологи не повинні витрачати свій час на створення великої аудиторії для застосунку, натомість їм варто зосередитися на мобільному інтернеті та меседжах, де користувачі більш залучені. Проте пам’ятайте про приватний характер цих ресурсів і зважте, що користувачі можуть не дуже прихильно поставитися до такого вторгнення. Метью Джонас, «ТопФайр Медіа» (Matthew Jonas, TopFire Media)

     15. Стежте за мобільними клієнтами

Google попереджав усіх, що перевага надаватиметься тим сайтам, які мають мобільну версію. Отже, як мінімум ваш сайт повинен адекватно працювати на мобільному пристрої. Якщо ви витрачаєте свої гроші на збільшення трафіку, то вас це особливо важливо. Пересвідчіться, що ви відстежуєте, як поводяться ваші мобільні відвідувачі в порівнянні з користувачами ПК. Адже як трафік в кожної компанії індивідуальний, так і потреби користувачів мобільної та десктопної версії відрізняються. Тод Ірвуд, «МаніПас Маркетінг» (Todd Earwood, MoneyPath Marketing)

Переклала Мар’яна Олексишин

Поділитися посиланням