Mobile menu

COI

DIGITAL-КОПІРАЙТИНГ В 2017: ВСЕ, ЩО ВАМ ПОТРІБНО ЗНАТИ

Ми, копірайтери, постійно працюємо з контентом і частенько — чи з робочих питань, чи просто з професійної цікавості — натрапляємо на публікації, пов’язані з копірайтингом. Нещодавно нашу увагу привернула стаття американського автора Шона Редферна. Поспішаємо поділитись деякими його роздумами з вами.

Digital-копірайтинг в 2017: все, що вам потрібно знати

Контент — це король. Подумайте, чи витрачали б ви свій час на перегляд сайту, який не надихає, не інтригує і не відповідає вашим бажанням та вимогам?

Контент повинен відповідати бажанням та потребам користувача — тільки так він привабить потенційного клієнта.

ПИШІТЬ ДЛЯ ЛЮДЕЙ, А НЕ ДЛЯ РОБОТІВ


Digital-копірайтинг стрімко розвивається протягом кількох останніх років, підлаштовуючись під оновлення алгоритмів Google.

Автор використовує термін «digital» (укр. — «цифровий»), аби підкреслити, що мова йде про написання рекламних та презентаційних текстів для розміщення лише на інтернет-ресурсах.


Ключові слова завжди були чимось на кшталт отрути для digital-копірайтерів. Вимушене зло для підвищення рейтингу в пошуковиках.

Раніше для ефективності контенту Google рекомендував текст з високою щільністю ключових слів, в середньому 2–5 %.


Щільність ключових слів — показник, який відображає частоту використання ключових слів в тексті.

Відсоток не здається таким вже й високим, однак він радикально впливає на читабельність. Особливо це стосується довгих ключових слів з географічною специфікацією, як-от у цьому прикладі:

«Ми — найкращі перукарі для собак у Манчестері. Наші перукарі для собак у Манчестері пропонують максимальну дбайливість і увагу до ваших собак, на відміну від інших перукарів для собак у Манчестері». 


Дратує, чи не так? Що ж, Google з цим погоджується, тому перші місця в його пошуковому рейтингу займає унікальний контент. Ключові слова продовжують грати важливу роль, проте їх скупчення вже в минулому.

Однак довгі ключові слова, сполучення слів є найбільш релевантними.

Чому? У них менша конкуренція. Обираючи популярні ключові слова, ви ризикуєте конкурувати з кожним пересічним у вашій сфері. Будьте розумними, будьте оригінальними. Кількість трафіку на вашому сайті може знизитись, але підвищиться ймовірність, що ті користувачі, які перейшли на ваш сайт, придбають вашу продукцію.

Релевантними називають ті ключові слова, які максимально точно відповідають запиту користувача і допомагають пошуковій системі підібрати найдоречніші статті.

ПРО НАБЛИЖЕНІСТЬ КЛЮЧОВИХ СЛІВ ДО ТЕКСТУ

Використовуючи ключові слова, які не ріжуть око на загальному тлі тексту, ви можете підвищити позицію і актуальність контенту в пошуковій системі браузера. Google так само, як інші пошуковики, аналізує семантику запиту, використовує LSI (англ. Latent Semantic Indexing — приховане семантичне індексування), щоб підлаштувати результати пошуку під видачу результатів браузера. 

Що це означає? Digital-копірайтери мають бути настільки кмітливими, щоб вписати ключові слова у контент якомога непомітніше. Google цінує максимальну органічність вживання ключових слів у тексті, оперування різними словоформами.

ЧИМ ДОВШЕ, ТИМ КРАЩЕ

Звичайний блог на сайті HubSpot (американська компанія-розробник програмних продуктів для вхідного маркетингу і продажів) налічує близько 1000 символів. Пройшли ті часи, коли блог розміром у 300 знаків міг чимось здивувати. Користувачі «переросли» тягучий і небагатослівний контент. Вони бачили схоже раніше. І не прочитають його.

І навіть більше: копірайтер мало що може розповісти з обмеженням у символах — хіба задовольнити апетити браузерів, а не створити бажання прогортати сайт повністю.

Найгостріше проблема зі знаками проявляється, коли необхідно писати на складні теми. Тільки подумайте: чи достатньо 300 символів, щоб написати про двигун внутрішнього згоряння, дослідження стовбурових клітин чи про те, як стати щасливими?

В контексті написання текстів складної тематики обмеження в 300 слів видається безглуздим.

Чи знайомі ви з поняттям «лонгрід»? Це великий за обсягом текст, «прикрашений» різними мультимедійними елементами (фото, відео, gif-анімація, аудіо, інфографіка тощо). Грамотно написаний та добре оформлений лонгрід читати легко і цікаво, незалежно від величини самого тексту. 

Розвиваючись, digital-копірайтинг почав вимагати більшої кількості символів. Всі, хто вважає блог на 1000 знаків занадто довгим, врахуйте наступне: якщо контент цінний сам по собі, то користувачі все одно захочуть його дочитати. 

Якщо навіть цього не достатньо, щоб переконати вас, маєте ще один аргумент: браузери втомилися від однотипного контенту. Блоги та статті однакових розмірів, однакової структури, однакових спрямувань — з мінімальними змінами де-не-де, як-от різні прикметникові відмінювання — миттєво відлякують читачів. Це ми вже проходили. Такий контент набрид. Google любить УНІКАЛЬНИЙ контент. І крапка.

А ЯКЩО ЗАПРОПОНОВАНИЙ ПОШУКОВИКАМИ КОНТЕНТ НЕ ЦІКАВИЙ ДЛЯ КОРИСТУВАЧА?

Візуальний контакт, відеоконтент і посилання — ось чого прагнуть користувачі. Ми хочемо, щоб нас розважали та зацікавлювали онлайн — і робили це швидко.

Сайти та блоги стають все більш «розумними», відображаючи контент відповідно до преференцій користувачів. Завантажили контент з сайту — і він вже знає, що вам подобається і який контент запропонувати вам в майбутньому.

За даними 70 % digital-маркетологів, інтерактивний контент є більш ефективним. Він підштовхує користувача не просто переглянути сайт, а й придбати товар чи послугу компанії. 36 % маркетологів вважають, що і звичайний статичний контент дає такий самий результат.

Звісно, копірайтер може покладатися на свою інтуїцію та природні інстинкти, але розумний копірайтер знає, як надати аудиторії саме той контент, який її зацікавить.

ШЛЮБ КОПІРАЙТИНГУ І СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ

Довгий час копірайтинг і SММ вважалися різними течіями інтернет-маркетингу. Якщо ж вони разом служитимуть одній маркетинговій кампанії, то результати інвестування покажуть себе вже цього року.

Що такого в SMM? Причина в постійному збільшенні користувачів соцмереж. До Facebook щодня приєднуються 500 000 користувачів. Це 6 профілів на одну секунду, і всі вони мають прямий доступ до статей на Facebook.

66 % компаній, що налічують понад 100 працівників, використовують Twitter як невіддільну частину маркетингової стратегії. За підрахунками, щодня користувачі роблять 500 млн твітів. Це 6000 твітів на секунду.

У LinkedIn зареєстровано понад 450 млн учасників, 100 млн з яких використовують мережу щодня. Рекрутери використовують LinkedIn як інструмент для пошуку потенційних кандидатів.

ПРОСУВАННЯ БРЕНДА В СОЦМЕРЕЖАХ

У соцмережах можна спілкуватися на професійні теми і вести бізнес-переговори, не виходячи із зони комфорту. Хороший digital-копірайтер знає це і вміє застосувати на користь свого продукту.

Але не тільки в контенті справа. Питання в тому, де, чому і як компанії поширюють свій контент. Контент забезпечує вашому бізнесу посилання і трафік. Вплив — це важлива складова KPI (ключового показника результативності) контент-маркетингу. Якщо людям подобається те, що ви пропонуєте, вони розкажуть про вас іншим.

Таким чином створюється репутація бренда: навіть один влучний і актуальний твіт, надісланий у правильний час, користувачі можуть поширити неймовірну кількість разів. Це допомагає розповісти про бренд та привабити потенційних клієнтів.

НЕМАЄ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ — НЕМАЄ ШАНСІВ У СУЧАСНОМУ МАРКЕТИНГУ

Як підсумок, маємо очевидний факт: якщо створений вами контент не відповідає запитам, бажанням та потребам клієнта, ви залишаєтесь за бортом сучасного маркетингу.

Протягом років ми чули висловлювання «Контент — це король». Так от, цитуючи автора: «контент — це не король, контент — це БОГ». В умовах глобалізації люди стають більш проінформованими та більш вимогливими до того, що шукають. Якщо ви не плануєте або не маєте готової маркетингової стратегії, то варто поглянути правді у вічі — ви ризикуєте залишитись позаду онлайн-маркетингу.

Оригінал статті читайте тут: https://www.red-fern.co.uk/blog/insights/digitalcopywriting-in-2017-what-you-need-to-know.html

А ми й надалі тішитимемо вас цікавими блогами на професійну тематику!

Поділитися посиланням