Mobile menu

COI

ДЖЕФ ҐОЇНС: «В ОСНОВІ ТВОРЧОСТІ — НЕ ПРИБУТОК, А СПРАВЖНЯ ПРИСТРАСТЬ»

It’s not too late, Джеф Ґоїнс, електронна книга
Рецензія

It’s not too late — книга про те, як знайти «свою» читацьку аудиторію і де саме її шукати, як уміло створити маркетингову стратегію, якими методами завоювати увагу та любов читачів. Автор подає приклади людей, які вибилися, так би мовити, «із грязі в князі»: у нашому випадку — у відомих блогерів та авторів бестселерів з тисячами фоловерів по всьому світу.  

Скажу чесно: книгу я «проковтнула» менш ніж за 2 години, відволікаючись лише на те, щоб пройти запропонований автором тест для відточення свого письменницького голосу та влаштувати опитування серед колег щодо моїх здібностей письменниці. Автор виокремлює п’ять типів блогерів: «журналіст», «проповідник», «артист», «професор» і «знаменитість». Опис кожного типу закріплюється прикладами реальних блогів.

Книга англійською мовою, але написана доступно і зрозуміло. Якщо володієте англійською на середньому рівні й вище — сміливо читайте.

It’s not too late — влучна назва, яка одразу привернула мою увагу. Ще не пізно почати писати, не пізно зробити свій внесок у літературу, не пізно залишити в світі якусь особливу частинку себе. Саме до цього автор спонукає своїх читачів — вірити в себе та починати писати вже зараз.

Книга складається зі вступу, трьох частин і висновку. Структура — чітка і послідовна: Джеф Ґоїнс поступово розкриває ті проблеми, які хвилюють письменників-початківців, і дає практичні поради як від себе, так і від експертів. На завершення автор подає 14 порад від успішних блогерів та письменників, які змогли віднайти свого читача і стати популярними.   

Ще у вступі автор підкуповує читача тим, що називає його особливим. Не так прямо, звісно. Цитую:

 

(Тому що світ прагне побачити ще більше унікальних творів. Тому що є історія, яку ми ще не чули, ідея, яку ще не бачили: твоя. Настав час показати, що в тебе є. Поділитись своїм даром. Ще не пізно.) Саме в такому стилі написана книга.

Автор не забув і про копірайтинг, але його поради далеко не нові. Ми давно вже ними послуговуємося: придумати влучний заголовок, продумувати кожне написане слово, писати для конкретної цільової аудиторії. Однак книга не про копірайтинг, і питання рекламних текстів автор торкається лише поверхнево.

Попри приклади й практичні поради, які подає Джеф Ґоїнс, ця електронна книга є насамперед мотиваційним рушієм. Автор прямо закликає до дії, спілкується з читачем, а не просто викладає факти. Щодо актуальності книги скажу одне: завжди були, є і будуть ті, хто прагне популярності та тисяч шанувальників, тому книга стане в нагоді письменникам-початківцям ще не один рік.  

І насамкінець моя особиста рекомендація: якщо ви тільки починаєте свою письменницьку діяльність або у вас творча криза і потрібен поштовх, щоб розпочати писати, то It’s not too late цілком може зіграти роль вашої музи. Принаймні так було у мене.

Поділитися посиланням