Mobile menu

COI

Про Клепарів, черех, басейни і долю копірайтера

Формат роботи COI, на щастя і велику удачу, передбачає співпрацю з найрізноманітнішими організаціями. Тому про всебічний розвиток ми знаємо не з чуток.

Особливо щастить копірайтерам. Вишивка, гобелени, парки світу, світильники, басейни, кіно, екологія — це далеко не повний перелік тем, які ввійшли в життя текстового відділу настільки тісно, що специфічна термінологія з копірайтерів тепер так і сиплеться, так і ллється, так вони нею і світяться.

foto1

Одна із тем номер один — Львів.

Історія нашого величного міста — неймовірний за масштабами ресурс для творчості. В COI знайшли ціле море цікавої інформації про різноманітні сфери життя Львова різних епох і провели ціле історичне дослідження, накопавши неймовірно цікавих фактів!

Наприклад, на місці нашого офісу ще 300 років тому  люди з села Клепарів займалися садівництвом та вирощували так званий  «клепарівський черех». Одні дослідники вважають черех особливий видом черешні, інші — гібридом черешні та вишні. Хто би не був правий, а ягоди високо цінувалися по всій Європі. Згадки про них можна системно віднаходити — уявіть! — в англійській літературі, починаючи з 1831 року.

А статті про скульптури Іоана Пінзеля! Перше, що вони з нами зробили, — надихнули поїхати в Олеський замок, щоб побачити усю ту дерев’яну красу на власні очі. Друге — спонукали піти в музей, присвячений творчості митця.

Ще ми не можемо тепер спокійно ходити по центру міста, адже одразу згадуємо легенди про Івана Федорова та Чорну пані з Личакова.

Зате всі в СОІ тепер знають, що на місці Вернісажу колись був  Низький замок, а Кастелівка — це район, у якому заможні міщани будували будинки для своїх коханок.

Інтриги, злочини, розслідування.  Медицина, архітектура, радіо, театр. Львів приховує в собі цікавинки, кожна з яких варта окремого розділу в енциклопедії!

Найближча ж до нас сфера — реклама. 100 років тому єдиним джерелом комунікації між містянами були газети,  потім — радіо. Наші попередники були прогресивними креативістами, які вже тоді добре володіли різноманітними маркетинговими техніками і знали, як знайти підхід до кожного покупця.

Ми, СОІ, з великою радістю переймаємо досвід 100-літньої давнини й продовжуємо працювати над проектами.

А що ж буде далі? Цікаве питання, але ми й самі поки того не знаємо. Будьте з нами — і ми неодмінно розкажем і про проекти, і про подорожі, ласощі та наше веселе і невимушене СОІ-вське життя!

foto2

Поділитися посиланням